Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta

telefon kontaktowy sądu

Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta jest interaktywnym narzędziem, służącym do przekazywania podstawowych informacji o statusie sprawy prowadzonej w Sądzie. Agent jest dostępny na infolinii sądu całą dobę w ciągu całego tygodnia – także w dni wolne od pracy. Jest w stanie przekazać informacje takie jak:

  • o przekazaniu sprawy
  • czy sprawa jest dalej w toku
  • data zakończenia sprawy
  • o wydaniu orzeczenia
  • o wpłyniętej apelacji

Poszczególne kroki potrzebne do obsługi Agenta są okraszone instrukcją głosową w ramach infolinii. Dla wygody oraz szczegółego omówienia działania tego narzędzia przedstawiamy poniższą instrukcję.

Aby uzyskać informacje w ramach Wirtualnego Agenta, należy wprowadzić sygnaturę sprawy wg poniższego schematu:

przykładowa sygnatura

Krok 1. Numer wydziału

W pierwszej kolejności należy podać numer wydziału oznaczony numerem w notacji rzymskiej oraz wpisać go w notacji arabskiej na podstawie poniższego układu:

  1. Wydział I Cywilny
  2. Wydział II Karny
  3. Wydział III Rodzinny i Nieletnich


Krok 2. Numer repertorium

Następnie należy wprowadzić numer repertorium na podstawie informacji głosowej odsłuchanej w trakcie połączenia lub na podstawie poniższych układów. Należy zaznaczyć, że numeracja oraz zestaw repertoriów dla każdego wydziału może się różnić ze względu na ich specyfikę oraz organizację:

Wydział I Cywilny:

  1. Repertorium C
  2. Repertorium Co
  3. Repertorium Cps
  4. Repertorium Nc
  5. Repertorium Ns

Wydział II Karny:

  1. Repertorium K
  2. Repertorium W
  3. Repertorium Kp
  4. Repertorium Ko

Wydział III Rodzinny i Nieletnich:

  1. Repertorium Nkd
  2. Repertorium Nswm
  3. Repertorium R Ns
  4. Repertorium Rc
  5. Repertorium R Co
  6. Repertorium R Nc
  7. Repertorium Nmo
  8. Repertorium R Cps


Krok 3. Numer sprawy

Kolejnym krokiem jest wpisanie numeru sprawy, znajdującego się po literowym oznaczeniu repertorium oraz przed znakiem ukośnika „/”. Numer sprawy może zawierać dowolną ilość cyfr, przez co proces wpisywania tego numeru należy zatwierdzić za pomocą klawisza krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

 

Krok 4. Rok sprawy

Ostatnim krokiem potrzebnym do uzyskania statusu jest wprowadzenie roku sprawy znajdujący się w sygnaturze po znaku ukośnika „/”. W ramach Wirtualnego Agenta należy wpisać pełną, czterocyfrową reprezentację roku po czym zatwierdzić ją znakiem krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

 

Odsłuchanie statusu sprawy

Po poprawnym wpisaniu wszystkich danych Agent odtworzy stosowny komunikat dotyczący statusu sprawy. Po zakończeniu działania Agenta jest możliwośc ponownego odsłuchania statusu (opcja „1” na klawiaturze telefonu), wpisania nowej sygnatury (opcja „2” na klawiaturze telefonu) lub powrót do głównego menu infolinii (opcja „3” na klawiaturze telefonu).

Rejestr zmian dla: Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2020-01-14
Publikacja w dniu:
2020-01-14
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2019-11-20
Publikacja w dniu:
2019-11-20
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2019-11-20
Publikacja w dniu:
2019-11-20
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2019-11-20
Publikacja w dniu:
2019-11-20
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2019-11-20
Publikacja w dniu:
2019-11-20
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2019-11-20
Publikacja w dniu:
2019-11-20
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Michał Kluj
Dokument z dnia:
2019-11-19
Publikacja w dniu:
2019-11-19
Opis zmiany:
b/d